aku,dia dan blog

Tuesday, February 1, 2011

TRIPS KE TERENGGANU...(4)



Hari seterusnya,..

pagi-pagi lagi aku dah ikut family kerool g kebun yang terletak kt Ajil(satu nama tempat). Di situ, aku umpama gi wat praktikal bagi pembelajaran aku selama ni kat UPSI. Aku ngan member aku serta abang nya gi tolong abah Kerool wat lining nak tanam pokok. sudah tu, tolong abah nya tanam pokok. setelah selesai aktiviti tanam menanam nih, kitorang naik keta abang kerool balik menuju ke kuala berang jap. Gi jalan2 jer bawak aku..pelancong katakan..hikhikhikhik..

Lupe nak citer, walaupun aku nih budak kampung sejati, tapi dalam hidup aku, baru hari nih aku kena gigit ngan pacat for real..hahhaha..geli semacam, bukan ape 1st time kan.. lepas tuh, aku jeling pun pacat tu tak berani nak gigit aku..ahahahah..ganas tak aku..??

on the way balik tuh, kitorang gi singgah umah atuk kerool yang aku tak kenalpasti kedudukannya,.tujuan nya nak hantar kangkung yang telah di harvest oleh mak dan kakak ipar nya di kebun..lepak sekejap then balik terus..petang tuh pulak gi bandar k.terengganu temankan kerool dan kakak ngah nya..ade urusan sket..pastu singgah gi umah atuk kerool antar barang..dah tu balik..

malam nya pulak, aku g ngan abang2 kerool gi main badminton kat k.terengganu nih..pkul 11 sampai pkul 1 pagi..letih nyer, walaupun aku main 2 game jer..ahahahha

so..setakat nih jer..esok aku sambung gi yer...

No comments:

Post a Comment