Wednesday, November 9, 2011

HOLIDAY To BukiT Tinggi


Pengembaraan Ke Bukit Tinggi





Teringat lagi masa semester berapakah yg aku x ingat sebenarnye(hehehehe) sem6 la aku rase...aku bersama geng umah Taman Malim 10 telah melancong ke satu tempat yang dinamakan BUKIT TINGGI..Aku ingat tempat tu dekat dengan tanjung malim, rupenye jauh...hahahhaha..dah lah naik motor, motor top speed plak 2..sabo jer lah..tapi memang best sangat sebab aku nih jenis yang suke jalan2 makan angin..lagi2 yang melibatkan perlancongan kos rendah nih..hehhehehe..cakap banyak x gune...ni aku sertakan gambar2 esklusif kat cni..:)



Long Journey

Japanese Village

Aku pun xtau nme padang Golf nih

Super Posing




On The Way


















leave a comment please..:)

4 comments:

  1. hahahha,,encik dul kembali berblogging..hahhaha

    ReplyDelete
  2. tingat memori g bkt tggi last year...panas giler

    ReplyDelete
  3. khairin: panas ker tmpt 2??cm sejuk jer...hikhikhik

    ReplyDelete