Wednesday, February 2, 2011

TRIPS KE TERENGGANU...(5)




Hari seterusnyer...

Aku ngn member aku bgun jam 11.59 pg...lpas tu aku mandi, solat Zohor jap..then aku ngn mmber aku kemas2 nk g jalan..

Bermula lah pengembaraan aku hari nih..aku ikot kwn aku amik mmber iye dok kat kmpg sblh..nk g jalan2 sambil 2 tmankan g anta surat untk wat praktikum kat Wisma Darul Iman. bkn sng nk msok situ..heheheh(x la ssh sgt pun)..lpas anta surat 2 kitorg g makan kat keday makan,..makan nasi ayam..blh tahan sedap la kt situ..dekat ngn pantai batu burok..lpas jer makan g jalan kat area masjid terapung plak..Alhamdulillah aku sempat gak menunaikan solat Asar kt masjid tu..kpas jalan2 ckit aku pun baliklah ngan kwn aku tuh...hanatr mmber iye balik then aku pun blik terus ke kampung makam kepong kat K.Terengganu ni...

so 2 saje secara ringkas nyer,,foto ti aku upload ye..daaaaaa...