Monday, January 31, 2011

TRIPS KE TERENGGANU...(3)








Hari ke-4..

Aku ngan member aku g lepak Stesen Bas kat Kuala Terengganu nih..mula2, aku ingat macam stesen tempat tunggu bas tempat aku..Rupe nyer meleset sama sekali. Stesen Bas di Kuala Terengganu nih ade jaul barang-barang cam kat Padang Besar yang aku pernah pegi tahun 2010 cuti semester 4. Banyak gak barang yang di jual kat situ. Klau aku ade banyak dut memang aku beli dah baju-baju kat situ. Berkenan gak rase nyer, p kene jimat kan, so aku bataskan perbelanjaan aku. Sebenarnye, aku teman member aku gi jahit seluar kakak dier..ehehhehe..lpas tu, sementara tunggu siap, aku ngan member aku g pusing2 kawasan tu sampai kering tekak. Lepas tu aku ngn member gi minum kat tempat makan bawah stesen bas tu.

seterusnyer, aku ngan member aku g jalan-jalan kat pasa kedai payang sambil amik gambar skit2..x banyak tempat aku jalan coz cuaca tak bez sangat. so, sakat ni jer citer hamba yer..ti sambung gi..salam..

No comments:

Post a Comment